- besviken

Allt var frid och fröjd, jag var glad och kom precis hem från slottskogen där jag hade haft det trevligt med Hannah och Maja.. OCH VAD HÄNDER INTE DÅ? Jo. Jag får reda på att konserten i Sverige är HELT inställd. Man ska lämna tillbaka biljetterna. Total besvikelse . Fy vad jag är arg. Jag måste erkänna att jag grät inte alls när jag fick reda på att hela turnen var inställd, jag förstod och var liksom inte arg. Men nu.. Nu gråter jag på riktigt, och jag förstår INTE. Varför ställde dom in just våran konsert? Den var slutsåld, och vi har väntat i flera år på att dom ska komma hit. Vi har väntat 4 månader, räknat ner, och några dagar innan konserten ska vara får vi reda på att den är inställd, men inte blir vi arga, för vi vet ju att dom ska ändra datum. Men neheej, nu är den helt inställd och vi kommer få vänta hur jävla länge som helst bara för att dom vill bli kändare i USA. Ursäkta men jag är bara så besviken just nu. Någonting som man verkligen har sett fram emot bara ... borta...

Detta får ni fan gottgöra stort killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0