- Dortmund?

image25


Okej det står på Westfalen halles hemsida att man inte får börja köa till konserten förräns samma dag som den är. Herregud, det kommer bli så mycket kaos alltså! Inte bra alls. Jag måste mejla dom och kolla vad det är för anledning, det måste fan vara en bra. Åhh gud vad jobbigt allt blev, nu måste vi ta annat flyg och allt, + att vi måste åka ner senare. Fan då. Jag var inställd på att åka ner den 7e. Fast OM det nu blir kaos och jag kommer längst bak har jag ändå 2 sittplatsbiljetter också, så det är lungt liksom. Men nej. Åh. Jag vill ju köa, det är skitskoj. Fan. ALLT SKA SKITA SIG :} Dagens i-lands problem. Haha. Egentligen låter jag väldigt bortskämd nu, ursäkta för det. Nu ska jag mejla till westfalen halle, meddelar er när jag har fått svar, haha :}}


(ps, jag älskar bilden ;*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0