- FREDAAG!

Åh, gud vad denna veckan har gått snabbt.
Idag fick vi iallafall sluta 45 minuter tidigare för Jessica (våran mattelärare) skulle på något möte ;) Så jag gick hem och nu sitter jag här som vanligt. Vi fick inte tillbaka matteprovet idag tyvärr, men vi får det nästa vecka tror jag. Hm. Jag vet inte om jag vill ha tillbaka det.. HAHA. Vi får hoppas att det gick bra iallafall.

Snart ska jag städa lite på mitt rum, bära ner smutsvätt och fixxa iordning åt Alice som kanske ska sova här inatt. Vi ska ut till Mölndal först och träffa folk :D Det kommer bli skitkul . Alla som vi träffade förra helgen, mm. <3
Och imorgon ska jag och Alice ner till mitt land i Åsa och vara där resten av helgen och bara mysa och ha det trevligt. Vädret ska ju vara fint så vi kanske går ner till stranden, ooh, jag vill ta årets första dopp snart fan :D

Jaja, jag borde väl sätta igång med städningen nu ><''''' puss <3

Kommentarer
Postat av: lolililja

Det är verkligen lustigt för det verkar nästan som om våra skolor följer exakt samma läroschema, eftersom vi typ alltid gör samma saker som ni. t.ex. få tillbaka matteproven nästa vecka. ._.

2008-04-18 @ 19:53:08
URL: http://lolililja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0