- freitaaag

hello, idag är det fredag, vi ska gå på bio jag, rebecka, hennes brorsa, och ida :) Vi har tänkt att se superhero movie eller vad den heter om det finns några platser kvar, vi glömde reservera igår. smartass . hoho.

igår var iallafall.. jag ve tinte. Alltså, fanträffen var väl inte det bästa, jagmenar, folk kunde ju knappt sjunga låtarna på tyska? Men det var skitskoj att träffa alla människor, aww, det känns så sorgligt att bo så  långt ifrån varandra ;__;
Om ni köper aftonbladet idag med så kanske jag är med >8D

men nu ska jag sminka mig :)
Ursäkta för alla tråkiga korta blogginlägg, men det blir bättre när jag kommer hem.

pusshej /

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0