- godmorgon :)

image24

Jag bjuder på en härlig sommarbild som jag tog igår i sthlm (btw är glassen INTE god så ni vet), tyvärr är det inte riktigt lika fint väder här i tråkiga Göteborg kan jag säga. Det är grått och trist och regnigt.Inte så kul , nej. Jag vaknade iallafall klockan 10 någongång, så gick jag upp och kollade lite på tv för att vakna. Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem från sats så att vi kan åka till stan, jag tror vi ska gå på en visning i en av lägenheterna på eriksberg, det är jättemånga fina nybyggda lägenheter där, jag blir så sugen på att flytta dit. Sen ska jag tjata till mig lite frukost på stan med, är hungriiiiiiig. Har förresten skrivit lite mera på min novell, och det känns som att jag kommer bli klar tills svenska lektionen imorgon, snackade med william på msn och han sa att vi skulle vara klara på tisdag, och han hade inte ens börjat på sin så jag känner mig rätt lugn;) haha . Men han sa också att vi har ..... dadada, MATTEPROV på torsdag, palla det. Typ pi och sånt. Okej det är rätt lätt, men den veckan som var nyss så hade dom genomgång med...skalor och sånt skit, och jag missade ju det, så ja, det får väl gå som det går.. Pappa har lovat att han ska hjälpa mig med det sen. Sen har jag ju en hel del annat att ta igen också, men jag tog inte med mig något annat än matteboken hem så jag får ta det imorgon. Alice ville att vi ska sola solarium imorgon med, men jag vet inte om jag kommer att orka, jag är så satans trött , och det är säkert värre efter skolan. Men vi får see. Nu har jag ju inte varit ute och gått på 2 veckor med, så det ska jag börja med imorgon igen, det skall bli skööönt, faktiskt :}}

Hörs senare :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0