- Gokväll

Eftersom jag inte hann och skriva så mycket innan så gör jag det nu istället :}}

Gick upp klockan 6 imorse för att gå ut och gå, jag var inte så pigg på det först men när jag väl kom ut så kändes det skönt, även om det regnade. Jag börjar bli van vid att gå ut och gå nu så då känns det fel att inte göra det, om ni fattar, för jag har ju inte gjort det nu på några veckor. Iallafall, jag gick snabbare idag än vad jag brukar, kände att jag behöver öka tempot lite för jag har gått så långsamt innan. Och så dålig kondition som jag har + att jag inte har gått på flera veckor så blev jag dödstrött när jag kkom hem , mådde illa och fick ont i magen, HAHA. Så jag duschade snabbt och gick och la mig igen. Jag började ändå inte förräns klockan 20 över 9:>

När jag väl kom till skolan så kändes det inte så hemskt faktiskt, det var ganska kul idag. Började med bild, vi håller på med proportioner osv, + att vi ska göra självporträtt.. Och det är INTE kul, .. Jag hatar det, och jag har inte ens börjat för man måste ta en bild på sig själv och naeeee. usch. Jag är inte så glad av tanken att sitta och måla av mig själv, sitta och studera mitt ansikte. fyfaan säger jag bara. Så jag gjorde inte så mycket, slappa typ, haha.

Efter lunchen(bamba8D) hade vi svenskaaa, skriva novell hoho. Och nu har vi fått tills nästa måndag på oss så det är lungt, för jag skrev klart den idag, nu ska jag bara arbeta med den och finslipa. ;) Känns bra faktiskt, även om den är typ.. dålig. Sen hade vi franska. Dom har tydligen börjat med pjäsen redan förra veckan, surt. Det är ganska mycket man ska kunna utantill sen också, vi ska visa upp den för klassen nästa vecka tror jag det var.. eller nej, nästnästa måndag för nästa vecka på tisdag har vi hälsodag och nästa torsdag är vi lediga, sååå.. Men iaf, nästa onsdag, inte nu på onsdag, nästa, så ska vi ha ett franskaprov igen. Suck, mycket läxor jao. Vi har nån biologiläxa tills imorgon om matspjälkning, jag har läst igenom det en gång men nu pallar jag inte mer , SÅÅ TRÅKIGT!

Efter skolan umgicks jag med Alicebrallis<3 Vi hahahahha vi fick fetaste idén att göra en show typ, alltså filma. Och ni ska bara se, alltså, fett roligt hade vi . <3

Jag tror inte det kommer nåt bra på tv idag, och om det gör det så kan jag ändåså inte kolla för pappa kollar på hockey, jag fattar inte hur kul det kan  vara när inte ens frölunda är med. jaja . vi får väl se vem som vinner smguld iår, hv71 oder linköping var det va?  jaja, jag pallar inte bry mig. Förutom att min idrottslärare kommer va fett mallig om hv vinner XD ahhaha.
Juste på tal om idrott, vi kanske ska ha beeptest denna veckan . DÖDA MIG. Jag bryr mig inte om ajg får  IG i idrott men jag tänker INTE göra det. ALDRIG i livet, jag höll på att avlida sist. Helt seriöst, och då var det inte ens några som kollade på, nu ska alla göra samtidigt och liksom.. iih, NEJTACK.

jaja nu ska jag fortsätta att göra ingenting, puss:* <3


Kommentarer
Postat av: lolililja

haha, jag hade också läxa (hemprov) om matspjälkningssystemet förut, och jag ska ha pip-testet nästa, hehehe. (Y)
(Det kommer gå sääämst!!!..)

2008-04-08 @ 17:24:44
URL: http://lolililja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0