- gonatt

Ursäkta att jag är så tråkig, men mitt liv är tråkigt just nu om man säger så. Jag behöver sommar. Och sthlm. Och alla kompisar. Jag saknar Stephanie och Dommi så jävla mycket, och Rebecka med. Fyfan, jag hatar att ni bor så jävla långt bort. aj </3

Kollade iallafall precis på den första delen av miniserien "Torn" på fyran, shit den är ju grymt bra. Den handlar om en familj med 3 barn, och en semester, när den äldsta dottrn är  4år så åker dom till stranden  och hon försvinner. efter några år är hon dödsförklarad men mamman har hela tiden känt på sig att hon lever och att hon blev bortförd från dom. Så 11 år efter händelsen tycker hon sig se Alice (som dottern hette) på ett köpcentrum. Hon är helt säker och typ "attackerar" henne ocgh är lite allmänt psycho typ. Alice(som då heter Lori) och henness "pappa" ringer polisen och dom tar hand om mamman, den polisen som hon får prata med tror henne sen och försöker lite diskret att ta reda på mera om detta, efter ett tag kommer det då fram att Lori faktiskt ÄR Alice, för"loris" "mamma" bryte ihop och erkänner .Loris "pappa" däremot hade ingen aning om detta för han blev tillsammans med loris" mamma " ett år efter hon blev kidnappad. Jaja. längre än så har det inte kommit, vi får väl se vad som händer nästa vecka 8)) Ursäkta min dåliga beskrivning (Y) hahaha.

Nu måste jag sova , puss och godnatt <3

Kommentarer
Postat av: dommi

åhh ja saknar dej me gumman:(:(

2008-04-10 @ 16:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0