- Hallojsan

Kom nyss hem från stan. Var där en stund med Lotta och Josefin, så träffade vi Rach och Tessah en stund med.

Vi gick upp imorse och var inne vid svenska mässan (idolgrejset) klockan 9 ungefär. Så kom vi in, Josefin fick sitt nummer, och så väntade vi. Vi var med en tjej som dom hade träffat där igår som hette Corinne (?) Jätteschysst. Dock var hon 28 . Men det märktes inte, jag trodde att hon var 21 eller något, haha.

Jag vetinte hur länge vi väntade där inne, någon timma kanske? Eller mer, jag vet inte. Men det var trevligt . Och inte så mycket folk. + att vi blev filmade några gåner. HAHA. Dom satte på charlotte perrellis "hero" och bad alla att dansa, då filmade dom mig, lotta, och joss >8D Sexigt som fan. Sen hoppade vi runt i ett led och höll på varandras axlar if you know what i mean. Mm yum. Sen skulle vi skrika när dom filmade. + att jag tog kort med Peter jihde eller vad han nu heter. Fett med status. (Y)

Sen var det dags för Corinne och Joss att gå in till juryn. Jag och Lotta måste nästan ha varit mer nervösa än Josefin. Vi satte oss ner och blundade och höll varandra i handen medans vi lyssnade på/sjöng 1000 meere. Men oturligt nog gick hon inte vidare:/ DUMMADUMMA JURY, dom har ingen aning om vad dom har gått miste om. Sucksuck. Jag vet att hon kommer bli en stor artist ändå, det är jag helt bombsäker på!(Y)
Men Corinne gick vidare :D SKITKUL, alltså hon gick vidare till att få träffa den riktiga juryn ;) Så det skall hon göra på onsdag. Hon fick våra nummer så hon lovade att berätta hur det går.

Sen efter idol så stack vi in till stan och käkade. Mcdonalds 3dje gången denna veckan för mig:/ Usch vad jag är ÄCKLIG. Tror jag ska ställa mig och hoppa hopprep en timma eller nåt, för om jag inte har sagt det redan så har jag investerat i ett hopprep, så nu blir det hårdträning framm till sommaren. ÅH, sommar. Ge mig NU!
Måste sola lite solarium snart med så jag kan få lite färg, haha.

Vi hörs, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0