- halloo

Shit vilken rolig dag det har varit. Fast nu är jag skittrött. Iallafall, vi var på den där gymnasievägledningssaken imorse. Vi fick prata lite med några, och sen göra nåt test på datan vad vi skulle kunna arbeta med i framtiden, alltså svara på en massa frågor. Det var 3 olika test, och jag blev musiker på dom ena 2 och på det tredje typ att jag ska gå hotell/restaurang? HAHA. Yeye,. jag ska ändå inte gå nåt med musik, typ estet, jag vill nog gå samhäll eller något :}}
HAHA JAGMÅSTE BARA BERÄTTA, på vägen till skolan sen så åkte jag med Maja, och så skulle vi springa till bussen på torget, ochhhhh vad gör jag inte då? JO JAG TRILLAR , fyfan vad jag är KLANTIG. Seriöst, jag skämdes ihjäl , det är såå typiskt mig !
Sen i skolan skulle vi ha EA (=eget arbete) , jag missade dom 2 första lektionerna >8D haha.
Men iaf på rasten så spelade jag , amanda och jessica kort, "hej knekt" HAHAHA, det är det roligaste som finns, + att vi la till egna regler , när det kom en 10a skulle man göra ett pruttljud med munnen och på 2 skulle man vifta med fingrarna och säga " bläckfisk" när en 5a kom skulle man sträcka ut tungan och säga mutta.
Seriöst, det var så fruktansvärt kul.

Men nu är jag fruktansvärt trött ... Och sur. Vene varför bara blev det helt plötsligt. MEN INGET KAN BLI SOM DET SKA JUST NU KÄNNS DET SOM. Mamma gjorde äcklig mat... stark mat.. hon vet att jag inte kan äta det och så ba bsöodhjzerphnö-walph damp. sen fuunkar det inte att bränna skivor heller. seriöst. dagens i-lands problem. duh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0