- Helg!

Oj jag trodde jag skulle ha lång tid på mig men nu fick jag visst lite bråttom, klockan är kvart över 4 och tio i 5 ska jag ta bussen så ja det får bli ett snabbt blogginlägg, jag ber om ursäkt ifall det blir jobbiga stavfel hoho.

Idag har varit en skön dag. Rolig liksom, jag tycker att det har blivit roligare med skolan nu på sistone ärligt talat. Iallafall så hade vi engelska först, vi har börjat med grammatik, men det är kul för jag förstår. Jag kan redan det mesta. Hoppas på att inte sänka mig denna terminen, jag vill ha kvar mitt MVG. men man vet ju aldrig för vi har ju en ny lärare osv. Vi får se vad han har sagt om mig när jag har utvecklingssamtal om några veckor.

Sen hdae vi rast och den spenderade jag och amanda i cafeterian med att spela "hej knekt" som vi harunderhållit oss med i stort sett hela veckan, hahaha. Vi spelar med våra egna roliga regler, skitskoj, jag garvar så jag nästan kissar ner mig. Sen kom även Zäta och Kask och joinade oss. Dom tyckte vi var helt konstiga kan ajg lova er. men det var kul. Sen käkade vi bamba snabbt och sen bar det av till handlarn för att köpa lite tuggummi. Shit vad varmt det har blivit dom senatse dagarna alltså.

Sen var det teknik, ganska kul. Vi håller på att bygga ringklockor. haha. Men dom lektionerna går alltid så snabbt och ja. Sen hade vi matte. UH. Matteprov. Skalor och pi och sånt. Jag hoppas och tror att det gick helt OK, f¨år hoppas på G iallafall, men VG hade ite varit fel, då kanske jag får ha kvar mitt VG i slutet av terminen.

Men nu mina vänner är det hög tid för mig att göra mig iordning. Jag ska träffa Alice på bussen och sen ska vi åka hem till nån kompis till henne, och träffa massor. Sen ska vi tydligen ner till nånstans och grilla och ha det lite mysigt. Vet inte hur sent jag kommer hem men int FÖR sent för jag ska upp tidigt imorgon och joina Lotta och Josefin på Idol auditionen (ellerhur man säger?).

Så hejdå, ha en trevlig fredagdskväll :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0