- home:)

Är hemma från åsa. Eller kom hem vid 5 ungefär men jag har inte orkat skriva, haha. Har försökt plugga lite franska , men jag somnade. BRA, med tanke på att jag har prov i det imorgon och ska kunna en hel pjäs tills på tisdag. Jaja, det får ordna sig.

Helgen har varit mysig :) Det var ganska .. inte så bra i fredags men jaja (Y)
Igår åkte jag och Alice ner till Åsa :]  Mysigt as hell. Jag kan glatt meddela att vi har tagit årets första dopp i havet. Haha., och om ni inte tror mig har vi filmat så det kommer upp på youtube.
Vi har solat meed, ute på framsidan av huset såklart. Gud alltså, i APRIL förfan :D Sen idag hade vi vattenkrig , hahahah, skitskoj. Men svinkallt. Hoppas inte jag blir sjuk <//3

Imorgon ska jag med Alice och hennes mamma till Ullared :D Ska köpa hårfärg tror jag, och se om jag kan hitta något mer. Sen nästa helg ska vi ha typ disney-lan och kolla disneyfilmer från lördag eftermiddag till söndag eftermiddag, vet inte hos vem vi ska vara men det ordnar sig.

Sitter och kollar på happy feet nu :) den är mysig <3 efter den är slut ska jag lä'sa lite franska och sen nana.

Ha det bra, :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0