- hos Josefin

Hellohello! Är hemma hos Josefin nu i Kungälv, ska sova här inatt, Lotta också :} Vi skall nämligen upp tidigt ochj åka till idolför det var så många idag så vi måste åka tillbaka imorgon s¨å Josefin kan söka då istället.

Imorse iallafall så var jakg inne vid 9 ungefär vid svenska mässan. DFom skulle ju släppa in då, och jag hade inte klätt mig varmt om man säger så. Så jag frös ihjäl för kön gick så jävla långsamt. Seriöst. + att jag mådde illa osvosv XD Så klockan halv 11 när jag nästan förfrusit i marken gick rach och hennes kompis tessah med mig till mcdonalds. Väl behövligt. Efter en stund ringde Lotta och berättade att Josefin ska sjunga imorgon istället. Så då bestämde vi att jag skulle också sova hos henne idag.

Så vad har vi gjort... Vi har kommit på en sjukt rolig idé vi ska göra. Vi MÅSTE göra det, helt seriöst, fyfaan. Vi har såå bra fantasi, jag lovar. Men ni får vänta för det kommer inte förräns i slutet av sommarn någongång. Fast vi måste börja planera >8D

Sen har vi kollat på film. Moulin rouge, hasr aldrig sett den innan. Josefin sa att det är en gråtfilm. Men jag sa "nejdå jag gråter aldrig av filmer" , gissa vem av oss 3 som satt och grina i slutet? -  JAG! hahaha, men den var sorglig.. Och väldigt bra faktiskt :}}

Nu skall vi sova så att vi orkar gå upp imorgon bitti. Ha det najs, puss.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0