- i'm home :)

yesyes, jag är hemma. Eller jag kom hem vid 8 ungefär men jag har kollat lite på tv och så.  Mitt tåg gick klockan 3 och var framme vid 8, 5 långa timmar alltså . Men jag hade min ipod så jag överlevde. :}}
Innan jag åkte från sthlm träffade jag Stina en stund, det var så härligt väder så vi satte oss inne nånstans i sthlm (jag har ingen koll alls hmmh) och så åt vi(rättare sagt jag) glass. Det var mysigt , och det kändes som sommar, men tyvärr så är det några månader kvar... Efter det så träffade jag Jessica en stund med :) Det blir alltid för kort tycker jag, nästa gång vill jag att vi ska träffas mer.

Jag har iallafall haft det GRYMT skoj den senaste veckan, det var mysigt och lungt i Dortmund, och det var jätteroligt att träffa alla människor i Sthlm. Jag saknar er redan ska ni veta. Men nu får vi vänta ett tag tills konserten är, men jag är inte ledsen för det, det är alltid bäst att ha något sådant att se fram emot för då går tiden SÅÅÅ mycket snabbare vill jag lova.

Så, imorgon är det söndag, det känns skönt att inte behöva gå till skolan direkt dagen efter att jag har kommit hem, så jag ska nog slappa lite, men jag måste även plugga. Det är så typiskt mig att göra allting i sista sekunden, men jag har inte orkat göra det nu när jag var bortrest, och då får jag ta smällen n'är jag kommer hem istället. suck. Ska skriva klart novellen( Har knappt börjat) och räkna ett helt kapitel i matteboken:( Men det måste göras. ( säger jag nu, och imorgon kommer jag säkert inte göra ett skit, hoho jag känner mig själv allt för väl.)

Och hörrni, från och med nu lovar jag att det ska bli längre och roligare blogg inlägg.puss <3

Kommentarer
Postat av: lolililja

heheheh, sådär blire för mig med
allt i sista stunden (Y) 8'D

2008-04-06 @ 12:00:43
URL: http://lolililja.blogg.se
Postat av: Jessica

jaa! verkligen alltid för kort stund, hur lyckas vi alltid klämma in det när det är så kort stund kvar tills du ska hem? :/
men nästa gång nån av oss är på ''rätt'' ställe så får vi fan se till att vara med varandra åtminstone en dag:)

2008-04-06 @ 23:49:55
URL: http://liivetleker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0