- isthlm

Ja människor, ursäkta att jag inte har skrivit på ett tag men internet(et?) slutade funka på hotellet så ja. haha. Men ja i måndags så träffade jag då stephanie och dommi. Helt underbara tjejer, voi "fann" varandra direkt, och garvade som jag itne har gjort på flera dagar. Vi gick till fanträffen utanför westfalen halle, och det var väl ca 150 fans där alltsomallt. Trodde att det skulle vara mer :o Men dom tyska fansen måste ha trott att vi var dumma i huvudet så myket som vi garvade, jag vet inte vad vi garvade åt. Eller jo, men det är för omoget för att srkiva här, låt oss säga att det kändes som att vara 11 år eller nåt. HAHAHAHAHA XD

Igår gick jag och mamma upp klockab 4 för att åka till düsseldorf weeze för att hinna med flyget till sthlm, så jag varframme vid centralen typ 2. Då kom rebecka och mötte mig och så åkte vi till hennes kör, träffade Bella och Ida. :) Sen åkte vi hem och sov och nu sitter jag hemma hos henne poch gör inte så mycket eftersom att hon är i skolan, jag orkade inte följa med, hoho. 

Idag skall vi in till stan och käka lunch, så ja, vi hörs väl någon dag :)

Pusssss:***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0