- lördag

eller tekniskt sett så är det faktiskt söndag, klockan är 20 i 2. haha oj.
Kom hem vid 12 någongång. Förövrigt så sög kvällen, tråkigt som fan.
Höjdpunkten måste varit hemresan om jag ska vara ärlig, gud vad jag och alice hade roligt åt en tjej som sprang till bussen, gud. Sen träffa vi massa med.
t.ex hannah maja och sara, trevligt trevligt. Dom var ju. . . lite borta om man säger så :]

Igår så shoppade jag en hel del faktiskt.
3 tunikor och en tröja :D Najs , bara 500:-,
det var rea på cubus som fan. Ska lägga in bilder när jag har laddat kameran.

'Men nu hörrni så ska jag sova :) Är jättetrött.
Imorgon ska vi beställa dortmund resan, + att jag kanske ska färga håret.
mamma sa det nu men manv et ju inte om hon har ändrat sig imorgon, suck, det skulle inte förvåna mig ;D haha.

jaja, godnatt då sötungar. :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0