- middag

Kom ganska nyss hem från "promenaden", vi gick inte så långt. Mötte upp Alice vid preem och sen gick vi tillsammans till Amanda. När vi hade hämtat upp henne så gick vi till hennes mormor för hon skulle hämta något, väl där så bjöd hennes mormor på hemmabakad rabarberpaj med glass :D Mysigt, så vi satt ute på deras baksida där en stund.

Nu när jag kom hem så lagade jag lite middag till skitungarna, ma soeur et son copin. (min syrra och hennes kompis , Hugo `) ahha, sheeeet, jag langar franska skillZzzZen assååå! hahaha. Nämen. Mamma jobbar kvälleen och pappa är på nåt lägergrejs med sitt jobb (as usual), så jag får agera mamma här hemma. Inte för att min 10åriga syster inte skulle klara sig själv men ähvafan!

Men nu måste jag gå och laga lite (vegetarisk) pyttipanna till mig själv:)

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0