- nana

Så. Klockan är halv elva och jag ska alldeles strax gå till sängs med biologiboken. ( som jag har läst 6543456 gånger om idag, men jag får ändå inte in någonting i huvudet)
Jag har iallafall färgat håret nu. Och det... Blev ingen skillnad whatsoever. Mitt hår är fortfarande kolsvart, förutom utväxten som är någon konstig ljusbrun färg :s Suck. Funderar på en avfärgning, men jag vet inte om jag vågar? Vi får se hur jag gör. Vill inte att mitt hår ska bli förstört så jag blir tvungen att klippa av det eller något, jag som har fått så långt hår tillslut.
Jag måste fundera på hur jag ska göra, det kostar ju pengar att färga med.


Men godnatt dårå. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0