- onsdag :)

Idag pratade jag med Petter efter engelska lektionen om vad jag skall göra för att få behålla mitt MVG, och han sa att jag måste få MVG på grammatik provet (vi ska ha det den 16 maj) , alltså. Nej. Detta är så typiskt mig vad jag kommer säga nu men.. Jag kommer aldrig att klara det! Jag kan inte grammatik, inte ens den svenska grammatiken. Hur fan ska jag då klara av den engelska? Det är svårt att hålla reda på allt. Verb, substantiv, adjektiv, adverb osvosvosv. Men jag ska iallafall försöka så gott jag kan. Jag VILL och SKA ha kvar mitt MVG.

Efter engelskan hade vi håltimma för våran syslöjdslärare var sjuk eller nåt (?) , så jag var lite med Hannah och Maja. Och jag fick VÄRLDENS jävla mensvärk, jag trodde jag skulle dö. Så vi gick till sjuksyster, men hon var upptagen. Duh. Hon hjälper aldrig till när man behöver det, + att hon nästan aldrig är där ändå -.-'
Så jag fick dras med den där jävla värken jättelänge.

Sen bråkade jag och Alice med några killar i 6an . SÅ JÄVLA JOBBIGA. Jag fick damp, dom bara hoppade på oss och var kaxiga helt utan anledning, sa massa elaka saker osvosv. Seriöst , så jävla omoget! Folk borde växa upp, och dom ska fan inte vara så jävla kaxiga, det kommer INTE vara till fördel i deras liv kan jag lova! 

På EA:n satt jag med några i D-klassen ute på gräsmattan och softa :D Försökte skriva lite fysik och plugga biologi, men det blev inte så. Tränade liiite på franskan, men jag kan det så det är lungt.

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kolla på tv, läsa lite ffs, som vanligt :}

NÄSTA VECKA ÄR DET VALBORG FÖRFAAN! :D

Och jag kom precis på att vi måste beställa flyg/hotell till dortmund snart, det är ju inte mer än 5-6 veckor kvar ju ;o

+ en sak till, jag,amanda och jessica har tänkt att beställa lite från forever21.com och sen dela på frakten/tullen, helt perfekt ju (Y) :D

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0