- pank

Jag som sa att jag inte skulle köpa så mycket, HA. Jag gjorde slut på 450:- </////3 ohno.
och jag vet inte ens hur det kunde bli så mycket, jag köpte typ inget?
Ett par leggings, ett nattlinne, 3 filmer ( haha okejdå) 2 paket hårfärg (brun :D ) och en massa godis typ.  Jag har det som tjejer har en gång i månaden, occchhh då äre inte bra att det ligger lådor med godis överallt.
HAHA. Jag ska ta kort på lite av det jag har köpt så ska ni få se.
awh. dumma mig <//3 jaja, dom 350 :- jag har kvar ska jag nog köpa en tunika/klänning för tror jag ;)
Vet bara nte vilken än, är det nån som har tips på någon snygg ?

Nu måste jag sova. Eller jag ska läsa mitt brev jag fick från Federica idag först, och sen måste jag plugga lite på franskapjäsen hoho.

Gonatt folks:* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0