- sunday

Godmorgon.
Vaknade för inte så längesen, haha. Måste vara första gången på ganska länge som jag sover längre än till 9 eller nåt. Idag är det söndag. Jag gillar inte söndagar, dom är jämt å sega och man vet att det är skola imorgon.

Jag hoppas iallafall på att få f'ärga håret idag :}} Ska snart lägga in bilder på det jag köpte häromdagen med.

+ att, ja det jag inte fick berätta häromdagen är att CINEMA BIZARRE, som jag, Lotta och Rach ska se i kph den 9 augusti kommer till sverige med. Dom ska spela i både malmö och sthlm :)
Så vi ska på den i Malmö antar vi, och på kph eftersom vi redan har biljett till den, så det blir nog bra.

Snart ska vi också beställa biljetter och shit till ths konsert i Dortmund med ;)

så ja, vi hörs väl senare, hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0