- torsdag

ÅH. Jag fick precis reda på en sak. I sommar. Jag kan inte säga än, får inte för Lotta. Men det är KULKULKUL :D Dock skall jag inte förvänta mig för mycket, pengar och mina föräldrar är ett problem. Ett problem som MÅSTE lösas.

Annars har det varit en helt OK dag. Fick MVG på franskapjäsgrejen så jag antar att det gick bra :D Matteprovet som jag fick tillbaka gick inte riktigt lika bra om vi säger så, G+... Damnit. Jag klantade mig på småsaker, slarvfel. Jag ska göra bättre nästa prov jag lovar. Jag MÅSTE göra det.

På musiken lekte vi lekar, fråga inte varför, men det var kul >8D Vi gjorde hela havet stormar, och gissa vem som vann? INTE JAG :D Men jag kom tvåa, i've got the skills. Fast Lina har more skills. :( Jag får alltid panik av hela havet stormar, och typ skriker . Jag skrattade och skrek asmycket, Rickard filmade mig :D Hahahaha.

Jag tror att jag ska sola solarium med Alice idag fast.. Jag vet inte om jag har råd <//3 Jag måste iallafall köpa frimärke till Federicas brev.

Imorgon är det redan fredag btw :D Ska fråga om Hanna vill träffas. <3 Och på lördag kanske jag ska träffa Lottis.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0