- trött as hell

Såå, vad har jag gjort idag? Absolut ingenting av intresse om man säger så. När jag kom hem från franskan (som sög) så bytte jag om och tränade lite. Alltså, hoppade hopprep + situps. Ska göra det varje dag nu. Jag känner mig duktig, faktiskt, att jag verkligen GÖR det också. Men jag SKA få snyggare kropp tills sommaren ;)

Efter att jag hade gjort det en stund så la jag mig i soffan och pluggade lite franska, kom på att vi ska ha prov i det nästa måndag, + att på tisdag ska vi spela upp pjäsen som jag knappt kan alls. Så ja, det känns lite stressigt nu. Duh. Sen när jag pluggat en stund letade jag upp en pocketbok och började läsa lite smått. Sen blev jag fett trött och somnade. HAHA. Typiskt mig. Sen väckte mamma mig och vi käkade middag.

Efter middagen var jag uttråkad, så jag satte på zimmer dokumentären, så kollade jag och mamma på den :33 aw.
Sen har jag inte gjort något mer, tråkigt liv iknow. HAHA. Men ja, vardagarna pallar jag nästan aldrig göra nåt, det är på helgerna det händer grejer . ;)

Nu har Josefin btw skickat iväg ett mejl till westfalenhallen med frågorna vi undrar över. Jag är så dålig på att formulera saker så hon erbjöd sig att skriva det, tack (Y). Nu får vi hoppas att dom svarar också  :}}

g2g, bye :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0