- trött

HelloHello!
Sitter här och är fruktansvärt trött, har precis tränat litegranna >8D styrketräning+hopprep. Är jag inte duktig?
Idag har jag inte gjort så mycket. Har vart jättetrött hela dagen, somnade nästan på engelskan om jag ska vara ärlig. Vi håller på med grammatik och det är INTE kul.

På syslöjden blev jag äntligen klar med min Tom-bläckfisk! Den är FETT snygg kan jag lova, min lärare ska sätta betyg på den så jag får tillbaka den nästa vecka och då ska jag ta kort på den >888D

På EA:n idag jobbade jag ganska mycket franska faktiskt. Jag har nästan lärt mig pjäsen nu, det är det enda jag går och tänker på ,mina repliker alltså. haha.
Sen pratade vi med Paolo.. Alltså livskunskap, egentligen skall man ha det varje EA men Paolo är sämst på det säger han själv så vi har aldrig det. Men idag hade vi det och pratade om våran klass. ALltså, ingen har respekt mot varandra och sånt, det är nåt vi måste ändra på. Men Paolo kan säga så konstiga saker ibland. Sometimes he's right and sometimes not. Och han måste lära sig vissa saker, han måste bli mer pedagogisk, för vi elever är inte hur dumma som helst. Men det är ju i stort sett bara jag, Amanda och Jessica som vågar säga emot honom..

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antagligen skriva in resten av novellen på datan (som går skitsegt), och sen softa. Imorgon ska jag kanske sola solarium med Alice, DET behövs sannerligen kan jag lova. Jag ska sova ut imorgon med, känns som att jag inte har gjort det på riktigt länge nu.

Men vi hörs väl, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0