- tuesday

Jag fick tillbaka mitt franska prov som jag gjorde igår, och gissa vad? Jag fick MVG !! Jag är överstolt alltså . Haha.
Har inte hänt speciellt mycket idag annars, vi behövde inte spela upp pjäsen utan fick öva mer så vi ska göra det på torsdag istället.
Sen hade vi so, det är ganska tråkigt faktiskt. Vi ska läsa om människans levnadsvillkor eller något, inte intressant whatsoever, änsålänge iallafall. Sen biologi , fett tråkigt. Jag somnar jämt på dom jävla lektionerna ochnu kan jag ingenting, och vi ska ha prov nästa tisdag. SEHR SEHR GUT (Y).
På idrotten var vi tvungna att springa minst 3 varv (!) i slingan. Fyfa-an säger jag bara, det är det värsta som finns. Jag hatar att springa rentutsagt. Men jag gjorde mitt bästa iallafall.

Kask berättade också för mig att jag tydligen ser bättre ut med mycket smink (Y) HAHAHAHAH, tack för den liksom ;D Jag har slutat använda foundation osv nu för det är så soligt och jag vill inte ha fläckar.
HAHAH,  den jäveln. Jag tar inte precis åt mig men ändå XD hahahahha.

hmm ja iallafall, idag ska jag inte göra så mycket faktiskt, softaaaa, chillaa, youknow , yoyo. hahah :''')
Men jag har lite läxor faktiskt, t.ex engelsk grammatik, som bara kan ta sig någonstans . Jag hatar allt som har med grammatik och göra, vad det än är .
+ att jag har utvecklingssamtal, så wish me luck ;) Hoppas det går bra ! uuh.


haaaade<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0