- utvecklingssamtal

Ja, det gick väl väldigt bra antar jag. Det enda som Paolo och tydligen alla andra lärare har klagat på är att jag har för dåligt självförtroende och att jag måste tro på mig själv , då kan jag uppnå MVG i flera ämnen.
Just nu har jag 2 G och resten VG... Usch, sänkt mig i engelska, eller betygen sätts ju inte förräns i juni så jag ha väl tid på mig i guess.

Det dåliga med allt är att liksom.. Jag vet inte vad jag ska göra för att få bättre självförtroende. Det är ju skitsvårt. Det är inte något som jag bara kan göra sådär. It takes time. Och jag har så svårt för att ta åt mig... Jag kan inte ;__; Jag vet att folk tycker jag är jobbig men jag KAN inte göra något åt det. Damn. aja.

En bra sak iallafall är´att jag får ta ledigt den sista veckan. :D
"Jamen det är ju SJÄLVKLART att du ska få ta ledigt då" sa han :o Shit, jag blev helt paff. Haha.

Så ja, i det hela, det gick bra :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0