tjatja

Hallå! ;)

Fick gå hem nu på svenska lektionen för att skriva in min novell på datan. Så det gör jag. Eller har börjat lite smått, det är jobbigt. Faktiskt 12 stycken handskrivna sidor, det är ganska mycket.. Tycker jag 8} Jag förstår inte hur Eva kan skicka hem oss , eller ja, låta oss gå hem, för det är väl knappt så att man jobbar någontng. Host. *tänka på mig själv* Nämen, jag har faktiskt tills på fredag på mig, så det skall nog gå bra .
Känns dock lite jobbigt att jag måste gå tillbaka till skolan snart för en 50 minuters franskalektion. Palla det, men vi måste öva på den lilla "pjäsen" vi ska ha , alltså bara inför klassen. Så ja , jag tänker inte skolka. Jag måste faktiskt erkänna att jag aldrig har skolkat ;o Det är bra fan. (Y)

Och vill ni veta något roligt? Hannas mamma har gått med på att hon får åka med oss ner till Dortmund utan vuxen :D Fett kul.Och även om man inte får köa mer än en natt så ska vi nog åka dit några nätter innan iallafall, det kan ju vara skoj ändå liksom :)

Men nu måste jag faktiskt fortsätta lite med novellen. Hejdå puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0