- Andra skoldagen.

Ja nu var den avklarad. Det var inte roligt att gå upp imorse vill jag meddela. Jag orkade inte ens gå upp och promenera, hur ska detta gå? Mamma ringde förut och berättade att hon hade missuppfattat killen på gymet, och man måste vara på det året som man FYLLER 16 för att få gymma där. Skitsurt, nu har jag ju inte brytt mig ett dugg om vad jag har stoppat i mig på hela sommaren för att jag har tänkt  "äh jag ska ändå börja träna när sommaren är slut så det gör ingenting".
Jahapp, så vad gör jag nudå? Med alla extrakilon som bara ligger och väntar på att tränas bort. Ska kolla upp något annat ställe, det är väl inte 16 årsgräns på ALLA gym eller? Det tror jag knappast!

Annars idag var det .. Segt. Fast jag ser fram emot syslöjden, har redan börjat komma på hur min balklänning som jag ska sy ska se ut :D Men hur får ni inte veta förräns nästa sommar, när den blir klar! Mouahaha (6) Najs ären iallafall.
Eller i mitt huvud ser den bra ut, vi får se om jag klarar av detta.. Jag och symaskiner brukar inte komma överens om vi säger så.

Fick även reda på att jag har ny idrottslärare.. Peter. Inte så hemskt. Med tanke på att han är urläcker. Men jag har tyvärr skämt ut mig inför honom som fan och jag tror han fattar att jag tycker han är SNYGG. Så nu kommer jag aldrig mer kunna kolla honom i ögonen :D Skitbra. Han måste tycka jag är dum i huvudet. Åh. Men jag kan inte hjälpa att han ser ut så ? Vad sk JAG göra åt saken liksom? Han får väl gå och bli ful istället då så kanske det hjälper. Usch, detta kommer inte gå. Jag kommer inte kunna koncentrera mig. Äh nu får jag skärpa mig, såhär kan jag inte hålla på. XD

Nu ska jag vänta på att pappa kommer hem så jag kan äta, sen ska jag väl läsa lite mer på läxorna vi har fått. (Ja, vi har redan fått en massa läxor, tror lärarna att vi är några jävla maskiner som kan göra massa saker eller?)

Har franska imorgon, wohoo, längtar :D

Puss,
E




Bild på mig som jag tog igår. Älskar min nya rosa kofta från gina tricot :D (249:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0