- fredag, HELG!

Jaha så nu börjas det igen, det oäändliga nedräknandet från måndag tills helgen haha. Har redan börjat uppskatta helgen som fasen nu när jag gått en vecka i skolan. Men idag var faktiskt en rätt soft dag. Vi fick börja en timma senare för Paolo var snäll (eller vid närmare eftertanke gjorde han det säkert för sin skull också haha). Vi började alltså 9 och slutade 1. Mm, detta schemat kan jag vänja mig vid alltså! :D

William kom på en jättebra idé idag, hur vi ska göra med våran klassresa.. Vi har inte mycket pengar alls i klasskassan, knappt 4000 ( 9D har fan över 20000 eller nåt) så han kom på att vi kan köpa trisslotter för alla pengarna :D DET ÄR JU HELT PERFEKT. Hur många räcker det till? haha typ..200 stycken. Då borde man väl vinna lite pengar eller?
haha, eller också inte! Men vad ska man göra med 4000? dagsresa till danmark? X'D AHAHAHAH . fan vad fail när d-klassen typ ska till Grekland, okej, seriöst, hjälp mig och min klass att komma på ett sätt att samla pengar tack!

Idag är det NRJ in the park, jag vet inte riktigt om jag ska dra dit, eller det blir väl så om jag hittar någon att gå med, annars går jag och köper godis och har myskväll. Casanova visas tydligen ikväll på femman så det blir väl att se den isåfall. Heath Ledger är så grym. Ögongodis. haha!

bloggar väl lite senare antar jag :D

puss,
Emelie

Kommentarer
Postat av: charlotte

våran klass hade typ också så lite XD

vi hade typ filmkväll + gick på bio. HA-HA!

2008-08-22 @ 14:24:35
URL: http://unendlichkeit.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAH :'D

2008-08-23 @ 11:52:25
URL: http://eemeliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0