-lördag

Hello bloggen!
Igårkväll träffade jag Hanna, och vi drog in till NRJ in the park, som var på liseberg som vanligt!:) mamma hade ett sånt inträdeskort hemma så det snodde jag. Vi hde ingen aning om när det skulle börja så vi kom dit vid halv6. Då fick vi reda på att det skulle börja 7. Så vi gick och satte oss för att vänta, vi kom nästan längst fram, inte för att jag bryr mig så men ja det är väl trevligt. Så vi satt där i en och en halv timma och käkade godis och lekte hänga gubben med hannas block :) Har man inget att göra får man roa sig på bästa sätt. Sen kom artisterna och de var väl bra, bäst var nog Lazee eller The script. Sen när jag kom hem mös jag framför teven och kollade på Casanova.Så ja det var allt som allt en lyckad kväll! Bilder kommer!

Idag mina kära vänner ska jag hem till Lotta på kräftskiva! :D Mm gott, fast grejen är att jag inte kan skala dom, jag är så fail. Men det får gå. Nån gång måste man väl lära sig, hahahahah! Aja nu måste jag göra mig iordning.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0