- måndag

Jaha så var helgen slut.. Den gick alldeles för snabbt!
Sov hos Lotta i lördags och på kvällen åt vi kräftor. Det var jättegott, och jag har äntligen lärt mig hur man skalar dom, är jag inte duktig? :D Efter det satt vi och myste i soffan, med hennes katts unge. Aw, den är så sjukt söt, 3 veckor nåt sånt tror jag den är. Liten, tjock och beige. Jag har döpt den till Klemens! :) hahaha. Fast Lotta och hennes familj kallar den för lill-snorre. Stackarn dåå X'D

Igår så åkte vi först till en hopptävling ( alltså , hästhoppning) , hennes granne var med. Det var kul att kolla på faktiskt. Och så träffade jag på Elin där, blev helt förvånad, men hon harju häst så egentligen var det inte så konstigt. Sen åkte vi tillbaka till gbg och Lotta provred en häst som hon kanske ska bli medryttare på, jag stannade inte kvar hela tiden så jag vet inte om hon ska "ha " den eller inte!

Idag hade vi skolkort i skolan, och jag blir ALLTID dålig, det finns inte ETT enda bra skolfoto på mig. Hahah. Så jag orkade inte anstränga mig speciellt mycket. Men vi ska få ta ett "spex-kort" också, när vet jag inte.. Men Paolo har lovat. Och jag vet redan hur jag ska klä ut mig, JAG SKA BLI THE ONE AND ONLY TOM KAULITZ! :D Det kan ju inte vara SÅÅ svårt. En keps och stora kläder :D Dreads får väl ordna sig. Hahaha ;)

När jag kom hem från skolan satte jag mig och pluggade några timmar men sen belönade jag mig själv med datan!
Härlig belöning alltså. haha. Jag måste erkänna : Jag är en riktig datanörd. Menmen, det är ju som det är.. haha, jag trivs med det. ;)

Nu ska jag gå på toa för typ 65432 gången, har druckit en heeeel kanna med saft. hahahahah. smart ^^

Pusshej,

Emelie


Kommentarer
Postat av: Emelie

MUUUUUUUUUTTAAAH va jag saknar er allihopa!

Haha hittade din bdb och kollade på alla bilder från dortmund, shit vi måste fan se till att fixa den där th-roadtripen som vi pratade om <3

2008-09-14 @ 15:24:44
URL: http://immortalize.blogg.se/
Postat av: BILLIGA TH-SAKER!

BILLIGA TOKIO HOTEL SAKER TILL SALU! BRA SKICK!

http://www.blocket.se/vi/24479068.htm

2009-11-04 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0