- torsdag

Haloj!
Gud vad jag är TRÖTT. Har inte sovit så bra dom senaste nätterna, pga att jag hade vänt dygnet under sommaren så nu är det lite fel alltihopa. haha. Inte så kul att nästan somna på lektionerna.
Idag hade vi kemi, ny lärare, och hon var faktiskt bra. Det var nästan så att jag fattade! :D Fatta vilket framsteg, hahaha!
Vi har även börjat med engelskaredovisningen om Ben jonson. Usch det är lite tråkigt tema men okej. Jag SKA göra bra ifrån mig så jag får bra betyg!

Nu ska jag strax ta bussen hem till min kompis Majkel.. Det blir nog trevligt får vi hoppas. Fast det tar en timma och 20 minuter, palla ruttna på en buss i 100 år. Men jag kommer hem ikväll iallafall! :)

Btw, jag är bjuden på kräftskiva hemma hos Lotta på lördag, det ska bli skitmysigt. Mmm kräftor :D Ska bara lära mig att våga skala dom... hahahaha, fan vad fail jag är!

Men nu måste jag springa ut till bussen.
Pusshej,

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0