-cirkus

Igår hade jag en riktigt trevlig dag, jag träffade Hanna, som numera bor på Brännö! Min mamma följde med också eftersom att hon är jättebra kompis med Hannas mamma! Vi åkte ut med deras båt till Vinga, det var mysigt. Katarinas kille Mattan var med också;)
Det var jättemysigt, vi badade och solade och hade det mysigt. Dock blåste det så det var svårt att känna när det blev för mycket sol, så jag brände mig .. Typiskt!
Efter att ha varit där ett tag så åkte vi hem till dom, på Brännö då alltså! Vi åt världens godaste middag, grillad kyckling med potatisgratäng, och sån där gnisselost, som börjar på H? Jag kommer inte ihåg vad den heter, haha!
 Sen kollade vi lite på film och så, och vid solnedgången satte vi oss på ett berg och åt glass. Riktigt mysigt! Det är så det ska vara.

Men idag blir det inget sånt, jag ska åka ner till Åsa, alltså jag är så jävla trött på att åka fram och tillbaka, menmen!
Jag ska iallafall ner dit för att gå på cirkus!:D RIktigt kul, jag var på samma förra året, och den var bra, så denna är säkert minst lika rolig! Jag ska bara akta mig för alla läskiga clowner, hujedamig. Jag vet inte varför men jag tycker verkligen inte om clowner, och det gör inte pappa eller farmpr heller så det är väl något jag har fått från dom antar jag.

Men nu måste jag äta lite lunch/frukost innan jag åker!
Har som vanligt en sådan färdigmat kartong att värma i mikron, tro det eller ej, men mm vad jag gillar sån färdigmat.
hahaha. Har jag sagt att jag är normal ? ;)

Pusshej. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0