- fredag

Tjatjatja!
Gud vad jag är slapp med uppdateringar.:( Förlåt, men jag är så jävla lat och jag orkar inte göra något åt det. Haha.
Det blir bättre när skolan börjar, lovar. Inte för att jag har någon att lova direkt, men ändå . :)

Igår var en skitrolig kväll måste jag erkänna!  jag var med Elin, jossa och jessica , och vi stack till gothia discot. yesyes iknowiknow det är bara massa fjortisar där och desperata killar som inte får något annat men , det är faktiskt jädrans skoj att umgås och dansa osv. :] Jag menar, lite får man väl bjuda på sig själv... haha.
Och jag måste säga att om det inte hade varit för mitt trevliga sällskap hade det väl inte varit hälften så roligt där inne.;)

Efteråt var det minst lika roligt. Vi tog oss till nordstan för att käka på mcdonalds, nattmat e aldrig fel;) Och hur många har inte käkat mcdonalds mitt i natten liksom, hahah!
Där tog jag faktiskt en +meny, bara för att få ett såntdär cola glas, haha, jag är ju som jag är. Men jag käkade faktiskt upp allt, det var väl lite skillat. ;) Nej men, alla vet ju att jag alltid har varit och alltid kommer vara ett matvrak!

Sen när vi skulle åka hem så gick ju självklart inte bussen, jag var så klantig och kollade fel, SUCK. Men vi tog spårvagnen. Nu ärdet ju så att dom håller på att bygga om på frölunda torg så spårvagnarna går inte dit,men jag hade ändå inte hunnit till mi buss som bara går en gång i timman på natten..
Men jag flörtade lite med en busschaufför som släppte av mig 2 hållplatser innan min, han skulle ändå den vägen:)
Skitsnällt verkligen, tack för det!

Idag ska jag träffa Jessica och Jossa, och säkert Elin med :) Det ska bli trevlans. Vill dra till gothia igen men fan det kostar ju 80:- XD Jag är ju så snål, eheheh. Nämen jag måste spara för jag ska betala min köpenhamnsresa och så ska jag antagligen till sthlm med ;)


men ska dra nu. pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0