- hello!

Jag är SÄMST på rubriker, det är jobbigt att komma på någon bra..

Cirkusen i förrgår var jättebra! Vi satt längst fram i en såndär liten louge eller vad det nu heter. Så vi såg jättebra, och jag blir alltid lika imponerad av alla nummer! Och iår hade dom inte hundar, utan KATTER som gjorde "konster", jag fattar inte hur man kan lära katter att göra såna saker, dom hoppade genom eldringar och klättrade på deras axlar osv, sjukt coolt! Akrobaterna var grymma med, men jag blir alltid så nervös att dom ska trilla och skada sig. Så jag brukar inte våga kolla. haha! Igår gjorde jag egentligen ingenting, låg och stekte i ett par timmar nere i Åsa, sen åkte jag hem och .. Ja. Satt vid datan och kollade på tv. Kunde inte somna förrän vid 6 imorse ungefär, jag har så ont i halsen på nätterna!
Det är jättejobbigt, jag kanske har halsfluss eller något? Inatt var det värre än någonsin, jag hade ont ända upp i örat :s
Det är INTE kul kan jag säga. Måste köpa några bra halstabletter. Honungsvatten dricker jag med .Jag vill bli frisk!!

Idag skulle jag egentligen träffat Charlotte men det sket sig, så jag ska träffa Maja lite senare istället, det blir nog ett kvällsdopp, jag är så grymt sugen på att bada! :D
Bada ska jag sannerligen göra imorgon också, då ska jag hem till Rach på Orust, (eller är det Tjörn? Jag blandar alltid ihop dom konstigt nog.)
Ska sova hos henne md, så det blir nog mysigt ! :D
Det är förresten bara ungefär en vecka kvar tills vi åker ner till kph och ser Cinema Bizarre, jag är fett pepp!:D
Ska troligen till sthlm efter det med, hoppas det. :)

Men nu ska jag äta lite, är vrålhungrig ;) haha.

Puss,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0