- Hemma!

Hello ! :D
Nu är jag hemma i kalla Sverige. Hujedamig!
Men det är faktiskt ganska skönt måste jag säga, förutom att jag kommer sakna alla så sjukt mycket, speciellt våra tyska vänner Patrick och Lisa:/ Men vi har lovat att åka och hälsa på dom i Tyskland :D
Jaa vad har vi gjort.. På dagarna har vi varit lata, legat lite vid stranden eller poolen, sen har vi bara sovit, det var på kvällarna det hände grejer vetni ! ;) Vi satt först lite nere vid stranden och sen drog vi till ett diskotek, bell's! Det var jättelitet, men med en massa folk! , skitskoj ! :)
Jag ska lägga in lite bilder från resan, men just nu är jag skittrött och lite småsjuk, så jag ska nog vila.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0