- Liseberg

Idag var jag på Liseberg med min pappa, syster, farmor, faster + hennes kille, + BG ingmarie och göran!
Det var mycket trevligt , faktiskt! Jag tvingade Rajko(fasters kille) att åka uppswinget med mig, han dog!
Han var så jävla rädd, haha, jag skojar inte! Sen tvingade jag farmor att åka Balder med mig med, stackarn.
Ungefär såhär lät hon:

" ooohohohohohoh himmel ooooooh aaaah hohohohoho"

Hon blundade hela tiden. :) hahahaha! Stackars farmor. <3
Sen körde vi 5kamp, gud vad bra jag var ;) Not! Men det är kul, som fan! Jag glömmer aldrig den gången
vi körde Balderacet eller vad det heter, när man ska rulla bollar och pricka hål nivet? Jag glömmer
aldrig den gången jag vann över alla på det ! ;) hahaha!

Nu sitter jag hemma ensam och gör absolut ingenting, det blir väl Top model hela natten igen!;)
Ska kanske till Brännö imorgon, om jag får tag på Hanna!
På tisdag blir det cirkus :D Jag ÄLSKAR cirkus, förutom clownerna :s Dom skrämmer mig på något sätt,
har nog fått det från pappa för han tycker inte heller om clowner! .__.

Ont i halsen som fan har jag med, har haft det i 2 veckor, men nu har det blivit värre, jag börjar bli rädd att jag
kanske har halsfluss eller något? Fast då hade det nog gjort ännu mera ont.. Jaja, får hoppas det går över
snart, jag har iallafall laddat upp med massa halstabletter! :)

Ha en trevlig kväll folk!:)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0