- mallorca

Tjatjatjaaa!
Har ar det najs som fan, varat hotell ar asstort och ligger precis vid en sjo, japp, en sjo!
Men det ar inte langt till havet allas, nejnej! Och vattnet ar skitskooont och fint. Vadret ska man inte klaga pa heller, det ar val runt en 30 grader. Vi har itne gjort ,mycket annat an att steka och bada och sova, bara ta det lungt liksom.
Ikvall hra jag och alice bestamt att vi ska ga ut... om mamma tillater ;) haha!
Nagon dag ska vi val in till palma och shoppa med, imorgon ska vi antagligen gora en liten utflykt till nagon annan strand har pa on, sa det blir val mysigt! :)
Sa ska vi aka till nagon aquapark med, det ar sa javla roligt, hahaha :''D
Lyckats branna mig har jag ocksa! Fast jag ar valdigt forsiktig och smorjer in mig hela tiden,... Man vill ju inte borja fjalla! XD

Nu horrni sa ar min tid pa datan strax slut, men vi hors nagan annan dag :)

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: matilda

jag var nyss på Mallorca,kom hem i tisdags. var nånstans på den stoora ön är du?

ha en fortsatt bra resa :)

2008-07-03 @ 13:23:46
URL: http://youknowmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0