- trött

ciao!
Jag är så fruktansvärt lat, jag orkar inte XD Jag orkar inte datan, jag orkar ännu mindre skriva blogg..
Iallafall, idag har jag träffat Jessica och Jossa som kom idag från sthlm, dom ska stanna tills måndag tror jag så jag får passa på att umgås med dom:)
Jessica är min kompis sen 4 år tror jag,, om jag minns rätt! Vi har iallafall inte gjort mycket alls, men imorgon ska vi träffa Bella och på kvällen träffa lite folk, trevligt:)


Jag måste bara få beklaga mig lite över mitt liv alltså.. Jag är så fruktansvärt trött på alla människor, det är ju skitkul att folk bryr sig om en liksom. Fine, jag överreagerar, men det känns .. inte kul. Jag brukar oftast skita i såntdär för jag vill inte var ajobbig, men det kunde ju inte skada om mina vänner kanske.. brydde sig lite mer.  eller det kanske är för mycket begärt...
äh jag vet inte. ingen är elak. men det känns som att ingen liksom riktigt.. bryr sig.
och folk som inte håller saker man sagt är med surt som fan, hur kul är det liksom, att fåreda på det sen när man själva har pratat om det. fuck you säger jag bara.,

nej usch. klockan är 1 , jag är trött och vet förmodligen inte vad jag babblar om.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0