- Vadfasen Hayden?




Okej. Min första reaktion: Vad fan håller hon på med?
Min lilla söta Hayden... Har hon "växt" upp? Jag vill inte ha några fördomar eller så, men alltså... Jag gillar inte vad jag ser. Detta händer ju med alla. Hon står där och kråmar sig och håller på framför kameran, precis som alla andra, inget speciellt alls. Det gör ju inte saken mycket bättre att låten är värdelös. Nej, nu är jag väldigt besviken.
Självklart får hon göra sin grej men, jag vet att hon kan utan att behöva göra sådär, detta känns bara fejk, och inte som henne alls. Men , vad vet jag , jag känner henne inte precis.. Men av vad jag har sett innan så var det väldigt otippat att hon skulle.. Ja.. Sådär. Nej. Jag gillar det inte! Hon är min idol och förebild, och jag avgudar henne, men inte när jag ser denna videon.
Jag kommer alltid att gilla henne, men jag hoppas inte att det där *syfta på videon* är något långvarigt.
Ge tillbaka min Hayden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0