- fail

Det blev inte som jag hade tänkt mig.
Mitt hår ser ut som.. Jag vet inte vad, och jag tänker inte visa mig ute såhär!
Avfärgningen funkade inte, bara i hårbottnen och lite längre ner. men inte alls i längderna, och färgen jag hade köpt funkade inte alls heller. Det tog bara bort lite av det orangea i hårbottnen.
JAG SER RENT UT SAGT HEMSK UT, med ljust i hårbotten och mörkare och mörkare ju längre ner i håret.
OCH, mamma klippte av ALLDELES för mycket hår:( Så nu har jag jättekort.

Jag vill bara sätta mig ner och lipa ihjäl mig tills jag dör.
Det är vad jag ska göra nu.

Nej men, imorgon ska jag fanme åka och köpa brun hårfärg så får jag väl ha mörkt hår då. Suck.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0