- fredag

Oj nu har jag inte varit aktiv på ett bra tag, men jag har känt att jag verkligen inte orkar med datan och så.
Har haft några trevliga dagar i Åsa iallafall, Charlotte kom och sov över i 2 nätter :) det var mysigt, och i onsdags var det så fint väder så vi badade i havet faktiskt! Med alla läskiga slemmiga maneter!

Idag är det fredag och imorgon åker jag.. Till Mallorca med Alice och min familj. Fast först ska vi mellanlanda i London en natt! Det ska bli så jädrans kul, och när jag kommer hem ska jag vara sååå bruuun :D Denna resan kommer bli oförglömlig, det känner jag på mig!:)

Nu ska jag se om det finns något att äta och sedan ska jag fortsätta göra packlista och så.
15 kg får man ju bara ha. :| Och till råga på allt måste jag dela väska med pappa, HUR SKA DETTA GÅ?


pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du får en trevlig helg=). Fin blogg du har:D

2008-06-27 @ 17:01:56
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0