- Hos Paula

Det var en riktigt jobbig bussresa det kan jag lova. Inte nog med att jag inte sov någonting utan jag var tvungen tt byta buss två gånger. Första gången för att vi åkte med en annan slags buss som inte var swebus så då fick vi byta i mariestad. Sen i Örebro för att det var en backspegel som var trasig. Och den sista bussen var sjukt obekväm. Jaja, jag kom fram iallafall och jag är hos Paula nu :) Vi har käkat nudlar och nu håller hon på att packa. Iiih vad jag är nervös inför imorgon nu, jag fattar inte att vi ska åka :D Har väntat på detta ända sedan december nu, ett halvår!

Vi håller på att fixa och planera och.. Dum som jag är så har jag inte änkt på att det inte är samma väder där som här, och det är tydligen regningt och kallt där. Synd för mig som har nästan bara klänningar ochliknande med mig.. Aah.. Har inte ens en jacka . Får la köpa.. Eller nåt X'D

Justeja , Matilda och Camilla är i DOrtmnd nu och dom smsade innan och det var tydligen en massa bråk där... Dom sa att om dom inte hade fixxat allt tills imorgon så fr dom inte köa. Men det hade tydlgigen ordnat sig någorlunda nu å vi får hoppas att det är lungt imorgon!

Nu ska vi fortsätta packa osv, fixxa naglarna :') hgaha. vi hörs. puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0