- måndag kväll

Tjaaaaaaaa!
Var ju med Alice när hon var och klippte sig innan idag, det blev skitsnyggt. Efter det så åkte vi och träffade Nisella(?) och hennes mamma Åse. Alice ska nämligen börja passa Nisella till hösten och hämta henne från hennes dagis och så, så nu skulle hon bara se vart dagiset låg osv. :) Nice. Jag vill också passa ungar och få pengar. hm. Säg till om ni behöver hjälp :D AHHAHAH!

Det var helt döööööööööövarmt idag, speciellt på bussarna. Jag fattar inte varför dom inte kan stänga av värmen? Om man känner där där värmen kommer ut på vintern, så kommer det massa värme nu med :S SERIÖST, vill dom ta livet av oss resenärer eller? Jag måste maila västtrafik och klaga, såhär kan det fan inte fortsätta man smälter ju fan bort!

När jag kom hem åt jag lite middag, och sen började jag plugga in pjäsen, och det gick faktiskt rätt snabbt. Kan den någorlunda bra nu iallafall. :)

Imorgon ska jag till Liseberg med Alice ( inte twin ) och se Amanda Jenssen :D oooohh gud vad roligt, Amanda är en av mina största idoler ! Så sjukt cool tjej , och hennes skiva är grym! (yy) Ska bli skitkul att se henne live nu med. Fast jag har ju träffat henne för några veckor sen på skivsigneringen, hoho, fast det är roligare att se när hon uppträder.

Nu måste jag faktiskt nana.

Gonatt,

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0