- onsdag

Herregud jag får anstränga mig för att komma ihåg vilken dag det är, har verkligen ingen tidsuppfattning alls.
Idag är det iallafall onsdag och jag ska dra mig inåt stan för att träffa Rach, vi ska planera lite inför Danmark/malmö resan i augusti och så ska jag köpa mig lite hårfärg.
Det blir antagligen avfärgning och sedan en askblond färg. Jag är verkligen helt inställd på att mitt hår kommer bli orange/gult/rödaktigt så jag vet det, och jag vet riskerna, men detta är enda sättet jag kommer kunna få bort den svarta färgen, och då får jag ta smällarna! Men man kan ju ändå hoppas på att jag inte kommer se ut som ett monster efteråt...

Jag fick hem mina betyg idag. USCH , besviken! Okej, alltså, både jag och min familj har väldigt höga krav på mig.. Så ja.. Jag fick 4 g och resten vg. Mina g var: kemi, idrott, matte och syslöjd.
Fine, kemi och idrott visste jag redan och det är inget jag orkar bry mig om, men matte och syslöjd? För det första, syslöjd är lätt och hon hade SAGT att jag skulle få VG ? Och för det andra, MATTE ? hallå? Hon har sagt till mig att jag absoluuuut inte kommer sänka mig och allt. Vet ni vad det värsta är? Hon har sagt att hon kan sänka mig bara för att jag har så dåligt självförtroende. " Du tror väl inte att jag kan sätta högt betyg på någon som inte tror på sig själv?" VADFAN HAR DET MED SAKEN ATT GÖRA UNDRAR JAG DÅ?
Om jag presterar bra ska jag få det betyget jag förtjänar, och inte beroende på huruvida mitt självförtroende är bra eller ej.
Fett surt.
Men jag orkar inte tänka på skolan nu, det får vi ta sen när den börjar om några månader.

Nu måste jag göra mig iordning!
Puss,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0