- onsdag kväll

Jag har suttit en stund och kollat på fotbollen med mamma, och jag måste i ärlighetens namn säga att jag inte riktigt fattar hela grejen?
Vi i Sverige går och är så jävla taggade och har så bra självförtroende och gör hela fotbollen till en sån satans stor grej, men i slutändan är vi ändå inge bra alls när det kommer till matcherna?
Vi är helt enkelt för självgoda och vi borde sluta ha så höga förväntningar hela tiden, det är alltid samma sak!
Och det gäller även ESC, fiasko oftare och oftare, ändå så har vi verkligen trott att vi ska komma bra.
Nej, jag orkar inte engagera mig mera.

Förövrigt idag så köpte jag avfärgning och hårfärg, någon askblond färg. Så vi får väl hoppas att det blir bra. Ska göra det imorgon, måste även klippa av en bit av håret. Men det växer väl ut!

Puss,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0