- onsdag

Herregud vilken dag alltså! Ska ta allt från början..

Vi skulle mötas klockan 9 vid skolan, alla vi som skulle gå till Amundön alltså. Dom som cyklade skulle mötas halv 10.
Så vi började gå då. Och vi gick och gick och gick. Det var varmt och solen stekte, jag var trött och hade skoskav och jag hade en ryggsäck att bära på. Vi gick huuuur länge som helst, vi hade ingen aning att det skulle ta så jävla lång tid som det gjorde. När vi kom fram till Amundön var klockan runt kvart i 12. DET TOG OSS ÖVER 2 OCH EN HALV TIMMA ATT GÅ DIT, fattar ni hur jävla jobbigt det var eller? Och vi gick ändå snabbt! :s
När vi kom fram var det redan folk som började gå hem, X'D Det var alltså alla åttorna på min skola som var där.

Det första jag gjorde när jag kom fram var att slänga mig i havet. Gud vad skönt det var, fast kallt som fasen. Senla vi oss och stekte lite i solen och åt, sen badade vi mer. Då vart det inte lika kallt längre, badade mycket längre och fysatan, jag ÄLSKAR SOMMAR!
Sen när vi skulle hem fick vi ta bussen men inte ens våra lärare visste varifrån den skulle gå :s Men vi hittade en busshållplats tillslut. MEEEEEN! Bussen skulle inte gå på 45 minuter. Så jävla surt. Men vi la oss och solade där på busshållplatsen, man måste ju ta vara på solen ;D hahaha!
Sen på bussen så var det en massa jobbiga småungar. uuuuuuuuuh. Och det var varmt och äckligt och. näe , inget skoj alls.

När jag kom hem, vid halv 4 (!!) så märkte jag att jag hade bränt mig som fan, i stort sett överallt, jag ser ut som en kräfta, och det är ingen överdrift. Ajajaaaj! Dumt av mig att glömma solskyddsfaktor!
Sen så färgade mamma min utväxt svart, hade så lpngt utväxt så det var väl behövligt kan  jag lova. Men när jag kommer hem från Tyskland ska jag avfärga håret. :)

Men hörrni, klockan är redan halv 9 så jag måste börja packa. Har inte ens börjat än och jag åker imorgon. HERREGUD!

Btw, JAG HAR SOMMARLOV NU! Fett gött.!

Vi hörs,

E <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0