- söndag

Godmorgon!
Hatar att bli uppsläpad såhär tidigt på morgonen, men vi ska alldeles strax åka ner till Åsa och jag ska ha släktkalas! :)
Ska väl bli trevligt. Kusinerna kommer somsagt, och det är ju alltid kul! Jag lovade min ena kusin Frida att ta med th-dvderna så det har jag gjort med, muhaha jag hjärntvättar henne . >8D haha, nejmen, det är väl alltid kul när någon man känner börja gilla dom.

Om ändå vädret kunde bli finare.. Nu har det varit dåligt väder i över en vecka, börjar bli sugen på sol!
Fast det får jag ju snart i vilket fall, Mallorca på lördag ;) Eller egentligen söndag för vi ska mellanlanda en natt i London. Synd att vi inte hade så mycket tid att vi kan åka in till själva London, men nån dag ska jag fan dit. Gå på madame tussauds, se big ben, åka rolig dubbelbuss, piccadilly circus, och allt annat. Some day:]]

Men nu måste jag dra, vi hörs.
Puss,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0