- söndag kväll



Lotta och Alice försöker få upp ett tält ( dom ska ha det med sig till Tyskland ) men det går inte så bra så dom ger upp. Klenisar ;) haha. Ska jag säga som bara låg där i solen och stekte..
Japp för det är i stort sett bara det vi gjorde, segade och bara var allmänt lata. Fast jag gjorde faktiskt väldigt mycket franska. Så nu är jag klar med båda häftena :) Men grejen är bara att jag inte riktigt vet om jag har lärt mig allt.. Eller jag kan hur man böjer alla verben, men jag vet inte vad dom betyder. X'D Okej, itne bra alls.. För om jag ska översätta en mening t.ex " Anna har en hund som inte bits " då är bita verbet som jag ska kunna böja, och det kan jag, fast jag vet liksom inte vad det heter på franska. Suck. Fast nu är det så att jag råkar komma ihåg att bita är mordre.. eller något sånt! Men alla andra verb, jag vet inte vad dom betyder :s Inte bra inte bra. Kommer knappast orka plugga in alla nu ? Fan alltså! Jag MÅSTE få bra på detta provet, betygen sätts imorgon! Håll tummarna för mig.

Har lite smått panik just nu, bdb funkar inte, och en live video grej från rock in rio i lissabon ( där th spelar nu ikväll ) slutade också funka. Världen vill mig illa idag. Och inte nog med det, jag har BRÄNT mig också, jäääääääääägarns vad jag har bränt mig på min högra skinka (XDDDD) och mina axlar. Är röd som en kräfta! Fan då! Jag brukar aldrig bli röd!

Men nu ska jag se om det är någon bra ff som har blivit uppdaterad, sen får jag väl sätta mig med den jävla franskan igen och trycka in verben i huvet.

Gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0