- söndag

I'm going to mallorca i 2 veckor bitches! WOHO! Mina föräldrar har beställt resa och allt :D Vi ska bo på fetaste hotellet med typ 76543293 pooler :')  Och det bästa är att Alice kanske ska följa med :D Jag hoppas verkligen det, det skulle lätt vara höjdpunkten på året. ;)

Men idag är det söndag och jag ska alldeles strax åka in till stan, möta Alice ( en annan Alice ) så ska vi ta bussen till Borås hem till Lotta! :) Vet inte vad vi ska göra riktigt men jag måste ta med mig franskan så jag kan plugga iallafall... Jag ska kunna den jävla pjäsen tills på tisdag och jag har knappt tittat på den, detta kommer aldrig gå väl alltså! Haha!

Men ha en trevlig dag så hörs vi senare.

puss,

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0