- stackars mig

Tycker fortfarande synd om mig själv. Haha.
Men nu har jag iallafall vart och köpt en ny hårfärg, en toning, L'oreal casting , någon brun färg. Det får duga. Jag hoppas det blir bra... Bara det blir bättre än hur det ser ut nu så är jag nöjd!

Mamma sa att jag skulle komma förbi hennes jobb efter nio så ska hon färga det på mig.
Stackars mamma, som satt och höll på merd mitt hår i 4 timmar förut och nu måste hon göra det tillochmed på JOBBET. Ibland är jag en allt bra bortskämd och krävande tonåring måste jag medge.. Tar slut på hennes pengar gör jag hela tiden med, hon kan ju inte säga nej... Vilken katastrof till dotter jag är. Måste göra något åt det.

Haha nej jag känner att denna dagen är väldigt deprimerande, därför ska jag sluta älta allt i min blogg, det kan ju inte vara speciellt kul att läsa..

Hejdå.
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0